$$$$ بوي ياس$$$$

$$$$ بوي ياس$$$$


 
‎راز سلامتی با گیاهان شفا بخش‎'s photo.
معجزه سیر ،عسل ،آب پیاز و قرص آسپرین

بر روی پوست را حتما امتحان کنید..

كسانیكه به دنبال زیبایی و جوانی جاودانی اند، و همیشه آرزو داشته اند كه پوستی زیبا داشته باشند ..حتما بخوانند.

اگر میخواهید تمام خاصیت ماسک های گیاهی را در یک ماسک جمع بندی و استفاده کنید می توانید از ماسک سیر ،عسل ، آب پیاز آسپرین استفاده کنید.

مقداری سیر را پوست کنده، سپس آنرا رنده، کنید و با مقداری اب پیاز با عسل مخلوط نمایید و دو عدد آقرص آسپرین را پودر کنید به این نسخه اضافه کنید و به صورت ماسک بر روی صورت خود قرار داده و با دست ،صورت را ماساژ دهید.این معجون خاصیت ضد آکنه دارد و در مدت زمان کوتاهی پوست را کاملا صاف و اثرات جوش ها و چروک را بطور کلی محو می نماید

خواص سیر، عسل ، آب پیاز و آسپرین در زیبایی..

سیر ،عسل ،پیاز و آسپرین، خاصیت نرمی، ضد باکتری ، صاف کننده ،ضد پیری و شادابی پوست را به همراه دارد. به علت خاصیت ضدعفونی کنندگی قوی ترکیب این گیاهان باعث از بین رفتن همه چین و چروکها و جوش ها و حتی دانه های سرسیاه از سطح پوست می شود، ماسک با این گیاهان بر روی پوست به مدت یکماه یک روز درمیان ، شفافیت و طراوت پوست صورت را به طور معجزه آسا به شما هدیه می‌کند..البته فراموش نشود بعد از مالیدن این ماسک بایدحدود۲۰ الی ۳۰ دقیقه بر روی پوست به جزء دور چشم بگذارید،بماند،با این ماسک قوی صورتی زیبا و جوانی جاودانی،خواهید داشت..حتی با یک بار امتحان تغییرات شگفت انگیز زیبایی پوست صورتان را خواهید دید.

طرز تهیه:
مواد لازم: 40گرم عسل طبیعی( 5 قاشق مربا خوری ) 10گرم آب پیاز سفید،(یک و نیم قاشق غذاخوری) 5حبه سیربزرگ دو عدد قرص آسپرین ..

ابتدا عسل را بر روی حرارت بگذارید و در دمای پایین حدود 10 دقیقه آن را داغ نمایید.سپس آب پیاز و سیررنده شده و پودر دو عدد قرص آسپرین را به آن اضافه نمایید و 3 دقیقه آنها را با هم بزنید.سپس حرارت را بسته و صبر کنید تا مواد حاضر سرد شوند

طرز استفاده :
به اندازه یک لایه نازک از ماسک را به پوست صورت خود به جزء اطاف چشم بزنید ونیم ساعت صبر کنید تا ماسک خشک شود .سپس با آب گرم صورتتان را بشویید و از اثر باور نکردنی زیبایی پوست تان لذت ببرید.

اخطار :این ماسک ممکن است در پوست‌های حساس و آسیب دیده، ایجاد خارش و قرمزی کند.پوست های حساس هم قبل از استفاده کمی بر روی دست امتحان کنید ، در صورت رویت این علایم درمان را سریع قطع کنید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: s*****n ׀ تاریخ: 22 مهر 1394برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , ssb.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com